حكم بالانجليزي عن الحب




When you say “I love you”, you are making a promise. Try to honor it.
 
عندما تقول ” أنا أحبك ” ، أنت تقدم وعد. حاول أن تحترم ذلك.
– – – – – – – – – – – – – – –
Marry a man who doesn’t make you need to prove to other women that he’s in love with you. A man who deep down inside knows that this is his job.
 
تزوجي من الرجل الذي لا يجعلك بحاجة أن تثبتي للنساء الآخريات أنه يعيش في الحب معكِ. رجل عميق من الداخل يعرف أن هذه هي وظيفته .
– – – – – – – – – – – – – – –
I’m the kind of person who believes in fairy tales, love at first sight, Hollywood movies and happy endings. And yes, sometimes I am afraid that I’m building up my life on miracles. However, I also believe that miracles happen for those who believe, and I do believe. ~
 
أنا نوع من الأشخاص الذي يؤمن ويعتقد في حكايات الحب من أول نظرة ، أفلام هوليوود والنهايات السعيدة. ونعم ، أحياناً أخشى أنني أبني حياتي على معجزات. ومع ذلك ، أنا أيضاً أعتقد أن المعجزات تحدث لأولئك الذي يؤمنون ، وأنا مؤمن .
– – – – – – – – – – – – – – –
If you are in doubt and confused between two love at the same time, leave them both. Because if you really loved the first one, you wouldn’t have fallen for the second, and if you really fell for the second you wouldn’t have been in doubt or confused. When you love someone, you know it deep down inside yourself. No doubts. No confusions. ~
 
إذا كنت في شك وحائر بين اثنين من الحب في نفس الوقت ، اتركهما. لأنك لو كنت حقاً تحب الأول ، لن تسقط في الثاني ، ولو كنت حقاً سقطت للمرة الثانية ، عندها لن تكون في شك أو حيرة. عندما تحب شخصاً ما ، أنت تعرف هذا عميقاً بداخل نفسك. لا شكوك. لا حيرة.
– – – – – – – – – – – – – – –
Don’t be afraid to express your feelings; tell her “you are beautiful”, tell him “I miss you”. Say “I like you”, “I love you” and “will you marry me”. We don’t regret things we’ve done, we regret things we didn’t do when we had the chance. Tell them what you feel or someone else will. ~
 
لا تخافوا من التعبير عن مشاعركم ؛ اخبرها ” أنتِ جميلة ” ، اخبره ” أنا أفتقدك “. قل ” أنا معجب بك ” ، ” أنا أحبك ” و ” هل تتزوجني ؟ “. نحن لا نندم على الأشياء التي فعلناها ، نحن نندم على الأشياء التي لم نفعلها عندما أمتلكنا الفرصة لفعلها. أخبرهم ما بما تشعر به أو شخصاً آخر سوف يفعل ذلك .
– – – – – – – – – – – – – – –



Never give up on true love. Never give up on the thought of falling, of being in love, of having someone who will give up their life for you and treat you as if you’re everything to them no matter how hard it may seem. love isn’t easy, but it must be fought for because once you find it, it will be worth it. It will be “happily ever after”. The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. Keep dreaming. Keep believing. ~
 
لا تتخلى أبداً عن الحب الحقيقي. لا تتخلى أبداً عن فكرة السقوط في الحب مع شخصاً ما الذي سوف يتخلى عن حياته لأجلك ويعاملك كما لو كنت كل شيء له مهما كانت صعبة على ما تبدو. الحب ليس سهلاً ، ولكن يجب أن تحارب لأجله لأنه بمجرد العثور عليه ، سوف تعلم أنه يستحق كل هذا العناء. وسوف تكون ” بسعادة أكثر من أي وقت مضى “. والمستقبل ينتمي لأولئك الذين يؤمنون بجمال أحلامهم. إستمر في الحلم. إستمر في الإيمان.
– – – – – – – – – – – – – – –
It’s all right to say no. It’s all right to say no to someone you love or someone who loves you. It’s all right to say no to a parent or friend. It’s all right to say no to a job or relationship. Even if it hurts their feelings, even if you disappoint them, even if you’re judged, it’s all right to say no to anything and anyone that causes you pain or makes you feel uncomfortable.
 
You’re allowed to put yourself as a priority. You’re allowed to set borders and limits. You are allowed to put your happiness first. You don’t have to settle yourself for the sake of making other people happy. You have to take care of yourself, and if that means saying no, it’s more than all right. ~
 
لك كل الحق أن تقول لا. لك كل الحق لتقول لا لشخصاً ما أنت تحبه أو شخصاً ما هو يحبك. لك كل الحق لتقول لا للوالدين أو الأصدقاء. لك كل الحق لتقول لا لوظيفة أو لعلاقة. حتى لو كان ذلك يجرح مشاعرهم ، حتى لو كنت ستخيب آمالهم ، حتى لو كان سيُحكم عليك ، لك كل الحق لتقول لا لأي شيء ولأي شخص يسبب لك الألم أو يجعلك تشعر بعدم الارتياح .
 
أنت مسموح لك أن تضع نفسك كأولوية. أنت مسموح لك أن تضع الحدود والحدود. أنت مسموح لك أن تضع سعادتك أولاً. أنت لست مضطر أن تنفصل عن نفسك كم أجل جعل الآخرين سعداة. أنت عليك أن تعتني بنفسك ، وحتى إذا كان يعني أن تقول لا ، أنه أكثر من كل الحق.
– – – – – – – – – – – – – – –
Marry A Girl Who ..
 
– Marry a Girl Who “wants you” but she sure as hell doesn’t “need you”. A Girl who completely takes care of herself and is more than happy with her life. A girl who needs a partner, not a daddy.
 
– Marry a Girl Who encourages you to pursue your goals, but she doesn’t control your life. She’s the cheerleader, not the coach.
 
– Marry a Girl Who has opinions more than “I don’t know”. An educated girl, who has a point of view and if she disagrees with you, you can have a fair conversation about it without anyone raising their voice.
 
– Marry a Girl Who knows what she wants in life. She doesn’t change her values or goals to fit anyone, even yourself.
 
– Marry a Girl Who wants to get married NOT because “she wants to get married”, but because she wants to “marry you”; because she’s attracted to you and she thinks that you will help each other grow to be even higher quality, “together”.
 
– And above all, Marry a Girl Who is with Deen (religious). A remembering tongue, a grateful heart and a believing wife that helps you in Donia (life) and guid you to Jennah (paradise) Insha’Allah ~
 
تزوج الفتاة التي …
 
– تزوج من الفتاة التي ” تريدك أنت ” لكنها بالتأكيد كالجحيم ليست ” بحاجة لك “. فتاة تهتم تماماً بنفسها وهي أكثر من سعيدة بحياتها. فتاة تحتاج شريك ، لا بابا.
 
– تزوج من الفتاة التي تشجعك على تحقيق أهدافك ، ولكنها لا تتحكم ولا تسيطر على حياتك. هي مشجعة وليست مدربة !
 
– تزوج من الفتاة التي تمتلك آراء أكثر من ” أنا لا أعرف “. الفتاة المتعلمة التي لديها وجهت نظر ولو كانت لا تتفق معك ، أنت يمكنك أن تمتلك محادثة عادلة حول هذا الأمر بدون أن يرفع أي شخص صوته .



 
– تزوج من الفتاة التي تعرف ماذا تريد في الحياة. فهي لا تغير قيمها أو أهدافها لتتناسب مع أي شخص حتى أنت نفسك.
 
– تزوج من الفتاة التي تريد الزواج ليس لأنها تريد الزواج ، ولكن لأنها تريد أن ” تتزوجك أنت ” ؛ لأنها منجذبة لك ، وهي تعتقد أنكما سوف تساعدان بعضكما الآخر للنمو لتكونا جودة أعلى ” معاً ” .
 
– وقبل كل شيء ، تزوج من الفتاة متدينة ، لسان متذكر ، وقلب ممتن وشاكر ، وزوجة مؤمنة التي تساعدك في الحياة الدنيا وترشدك وتوجهك إلى الجنة إن شاء الله .
– – – – – – – – – – – – – – –
Too few who love and value themselves and too many who don’t. The more you love and value yourself The more people you lose. Then the “too many” will accuse “the too few” of being “selfish”. Well, if loving and valuing oneself is a “selfishness”, be selfish. I’m selfish ~
 
عدد قليل جداً الذي يحبون ويعرفون قيمة أنفسهم ، والكثيرين لا. كلما كنت تحب وتعرف قيمة نفسك كلما خسرت عدد أكثر من الناس. ثم ” العدد الكبير جداً ” سيهتم ، ” القليل جداً ” من كونه أناني. حسناً ، إذا كان الحب وتقدير الذات أنانية. كن أناني. أنا أناني .
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
اقرأ أيضاً: حكم بالانجليزي
.
شريف عمار
 
هل ساعدك هذا المقال ؟



تصنيفات : اقوال وحكم عن الحب

كلمات دلائلية :

اترك تعليقا

بريدك الالكتروني لن يتم نشره

نرجو من الجميع الحفاظ علي مستوي متميز من الحديث الراقي دون سب أو تجريح أو نشر للكراهية..